Am la dispozitie o lunsa sa ma transform dintr-o hamsterita de birou intr-o diva sexy (cu exagerarile de rigoare in ambele cazuri pentru ca nu sunt nici chiar atat de atasata de job incat sa mamananc shaorma pe tastatura si nici nu pot sparge codul genetic care m-a facut lata in solduri – eventual doar cu o dalta!)

Asadar am o luna sa ma pun la punct pentru a defila prin Piata Sfatului intr-o rochie in stil gotic, fara umeri si cu decolteu generos. Nunta prietenei mele din Brasov care va avea loc la jumatatea lui aprilie este un reper intamplator (as fi putut spune la fel de bine ca vreau sa slabesc pana la sarbatoarea florii de cires din Japonia) iar rochia despre care v-am vorbit este doar un pretext motivational de genul morcovului aninat sub botul magarului lenes, insa am de gand sa ma tin de programul pe care mi l-am fixat.

Cu dietele stricte nu prea ma impac (poate si din cauza repulsiei pe care am dezvoltat-o auzind zi de zi vorbindu-se despre ele, mai ales in mediul in care lucrez) insa mi se pare incredibil ca am ajuns sa fac sport cu placere. M-am apucat asadar de street dance (nu stiu de ce mi-a luat un sfert de secol sa ma dedic unei pasiuni mai vechi, care se potriveste mai degraba cu varsta adolescentei) insa am comis-o si gata. De o luna merg constant la sala (dupa serviciu, evident) si asud cu atata pasiune de parca m-as pregati pentru o intrecere intre gasti in Bronx.

Dupa primele doua sedinte a fost cumplit: eram nevoita sa-mi ridic fiecare picior cu mainile pentru a urca in autobuz iar la serviciu ma plimbam prin birou cu scaunul ca sa nu mai fiu nevoita sa ma ridic. Insa am rezistat pana la capat cu stoicism, convinsa ca repetand ora de ora acelasi grupaj de exercitii voi scapa in cele din urma de febra! Apoi intr-o zi am realizat ca pot urca scarile de la Unirii fara sa ma mai tin de balustrada, semn ca am trecut testul. De atunci ma duc cu entuziasm(!) la cursuri si incerc sa muncesc cot la cot cu doua dntre cele mai sexy prezente feminine  (o mulatra tunata si o tipa blonda si slaba cu alura de norvegianca), plasate strategic in fata baietilor de pe ultimul rand). La final am insa satisfactia de a-mi localiza fiecare muschi in parte cu durerea aferenta.

Sunt constienta ca nu am nicio sansa sa ma transform peste noapte dintr-o Dacie intr-un Bugatti, insa Chris Brown aproape ca m-a convins!

