Este banda desenata la care tin cel mai mult chiar daca acum, dupa 5 ani, am inceput sa-i gasesc suficiente defecte. In schimb ideea de la care am plecat mi se pare si acum originala, cu toate ca ulterior am mai intalnit-o, sub diferite forme, in cateva filme de desen animat de generatie noua . Pentru unul dintre personaje, gangsterul Mike Angelo, vreau sa-i multumesc unui prieten din facultate care trebuia sa-mi fie partener in acest proiect dar care a renuntat pe ultima suta de metri.  Miza era destul de mare: o expozitie in standul unei edituri foarte cunoscute din Romania,  specializata in literatura  pentru copii, pentru cele mai bune benzi desenate trimise pana la o anumita data.

Asadar m-am vazut nevoita sa lucrez singura si tot singura m-am bucurat cand am aflat ca am fost selectata pentru expozitie. Din pacate  nu am putut ajunge la Bucuresti pentru a-mi admira creatia si regret si acum pentru ca nu am mai putut recupera varianta originala si am ramas cu scan-urile, mai putin doua pagini care nu au fost salvate.

Asadar ceea ce veti vedea aici nu este originalul ci copii dupa paginile scanate ramase. Deoarece multe dintre ele contineau notatii, a trebuit sa le modific in Photoshop dar cum nu sunt chiar expert intr-ale desenului pe calculator nu stiu cat de bine mi-au iesit. Mea culpa!

Asta e bannerul:

Primele 3 pagini reprezinta varianta initiala, demo, a povestii:

Iar aici e varianta finala dar, asa cum spuneam, incompleta:

Tinand cont ca eram abia anul trei la facultate nu stiu daca engleza mea era chiar perfecta. Intre timp am recuperat, va asigur!:)

Aici lipsesc vreo 2 pagini:

Si aici:

Iar aici melodia care m-a inspirat:

JEM – 24

