Mult timp dupa ce am venit in Bucuresti nu am mai pus mana pe creion si pensula. Simteam ca nu mai am nimic de spus, ca sunt in pana de idei, ca nimic din ce vad nu ma inspira. Luni intregi am incercat sa trec peste dezamagirea de a ma afla aici si sa maschez dezgustul pentru un oras pe care il ocolisem dar care se dovedise  intr-un final a fi un rau necesar pentru parcursul meu profesional, pana cand am realizat ca, involuntar, am strans suficient material pentru a incepe un nou proiect.

Inainte de a trasa prima linie am stat si m-am gandit daca intr-adevar merita si daca nu cumva in toata perioada asta imi pierdusem dexteritatea si entuziasmul de odinioara. Pe principiul “fie ce-o fi” am decis intr-un final sa desenez pentru mine, fara intentia de a publica ceva: un fel de exteriorizare a tuturor impresiilor si dezamagirilor provocate de Marele Oras, de la mila pentru batranica amarata de la metrou pana la dezgustul fata de “managerii” de carton, depenedenti de masinile lor luxoase. Stiind ca nu am nimic de pierdut nu m-am grabit si am incercat sa fac totul ca la carte: din decembrie de cand am inceput sa lucrez la acest proiect nu am desenat mai mult de 12 pagini. Pana acum am lucrat printre picaturi, atunci cand timpul mi-a permis-o, insa din moment ce am hotarat sa public schitele pe blog  voi incerca sa actualizez saptamanal aceasta pagina. Primele 8 pagini le puteti vedea aici, restul….to be continued.

P.S : nu m-am hotarat inca asupra unui titlul chiar daca stiu in proportie de 80% cum va arata proiectul in forma finala. Astept sugestii!

Va urma…

