Nu scriu de foarte multa vreme pe blog, asadar nu am avut pana acum ocazia sa ma alatur unei campanii de social media (exceptand-o pe cea desfasurata de Pagini Aurii de pe urma careia am ramas cu un widget inutil si, desigur, propria-mi campanie de angajare care pana acum s-a dovedit un esec total.) Dar sa trecem peste asta si sa incercam sa ne facem utili, asa cum ne-o cere parintele nostru, no 1 al Zelist-ului si “fruncea” blogosferei.

Am citit la Chinezu despre campania KLM si in loc sa-mi petrec restul zilelor de somaj trimitand cv-uri aiurea, fara sens si fara finalitate, am ales sa-mi prepar un ceai verde puternic, sa aprind un betisor parfumat cu miros de mosc si, pe acordurile unei muzici ambientale, sa visez la Japonia.

Ce s-ar mai putea spune despre Japonia care sa nu fie redundant? Chimonouri fosnitoare din matase fina, servicii de portelan lucrate cu maiestrie si manuite cu agilitate de maini  gratioase de geisha in cadrul unei ceremonii complicate si vechi de sute de ani pe care noi, europenii, cu greu o putem intelege, livezi de ciresi in floare si copile botezate cu numele de Sakura, mistica buddista si deminitate de samurai. Aceasta este Japonia traditionala, pe care o cunosc doar din carti si din documentare pentru ca n-am avut pana acum sansa sa o vizitez.

Si mai este Japonia vitezei, a luminii si a culorilor, care a dat startul unei noi ere in ceea ce priveste tehnologia si civilizatia.

Dar pentru mine Japonia reprezinta foarte putin din toate acestea: pentru mine ca artist “to be” Japonia este tara unde a aparut prima data curentul manga, unde s-au nascut Inuyasha, Sailor Moon, Candy Candy sau controversatii “Blade Children”. Asadar daca as avea sansa sa intalnesc unul dintre putinii carasi aurii cu puteri magice care mai cutreiera inca paraurile Japoniei, l-a ruga sa ma trimita o vreme in Tokyo, nu mult, cateva luni, suficient cat sa-mi  insusesc in prezenta unui maestru japonez principalele tehnici de desen specifice acestei arte. Iar cand ma voi intoarce inapoi in tara – if! – , atunci…

Damn! Betisorul parfumat s-a stins, este cazul sa lasam reveriile pe alta data.

Sayonara!

