Toate lucrurile in care am crezut in tot acest timp dar pe care le-am pus la indoiala pentru ca n-am avut suficienta incredere in mine

Toate amintirile pe care le-am strans cu greu, de-a lungul a ani de zile si pe care nu le-as schimba sau instraina

Toate deciziile pe care le-am luat si pe care nu le regret

Toate lucrurile pe care le-am facut pentru voi toti si pe care le-as face inca o data, fara sa ezit, chiar daca in final nu a contat

Toate melodiile pe care le-am ascultat pe repeat de sute de ori

Toate cuvintele pe care le-am scris pana acum si care s-au pierdut, dar care in lipsa mea au daramat sau au inaltat

Toate desenele pe care le-am daruit in original, fara sa pastrez vreo copie

Toate noptile nedormite precum si toate orele in care am zacut in pat, prelungindu-mi somnul pentru a fugi de realitate

Toate visele pe care nu le-am atins pana acum, dar la care nu am renuntat…

Toate calitatile si defectele care ma fac unica…

