Doamnelor si domnilor, s-a dat la stiri ca am toate sansele sa devin un fel de inger, cand va fi sa fie, adica dupa Judecata. „Un fel” inseamna ca mai am de dat cateva probe dar ca, in linii mari, cv-ul meu pare ok.

De bucurie m-am dus direct la frigider: in fond ingerii trebuie sa fie pufosi, la fel ca norisorii pe care vor pluti candva. Stiu, este foarte greu sa repar in cateva seri ceea ce am stricat in ultimele luni, mancand in special rosii cu branza si alergand prin parc, dar sunt hotarata  sa nu ma dau batuta! Am inceput asadar lejer, cu niste sandvisuri si am incheiat apoteotic cu niste macaroane cu branza dulce.

Apoi, stand in pat ca sa-mi fac digestia – nu mai avea niciun sens sa ies la alergat! – m-am gandit ca ar trebui sa-mi upgradez cumva garderoba cu niste tircouri largi: sunt confortabile, se gasesc in orice mall de mall si, in plus, au avantajul de a putea fi purtate doua sau trei zile consecutiv.

Am constatat apoi ca am prea multe margele, farduri, curele si alte nimicuri femeiesti lipsite de profunzime, in concluzie m-am hotarat sa le donez sau sa le arunc. Am mai decis sa termin definitiv cu Facebook-ul – Sodoma, nu alta! , sa renunt la muzica prea expresiva si la versurile cu dublu inteles, la pantofii cu toc care pot duce la entorse sau fracturi, la sedintele foto improvizate si la iesirile in club.

Multumita de noile mele rezolutii am decis ca dupa atatea nopti nedormite ma pot bucura in fine de un somn bun. Poate ca n-o sa devin niciodata inger in adevaratul sens al cuvatului, dar maine ma duc sa-mi cumpar o harpa: voi invata sa cant la un instrument si voi putea sa ma joc de-a Cupidon!

