Din cand in cand Oana aude voci care ii spun: “Fa aia! Anii trec! Fa aia cat mai ai timp!” Oana se uita in oglinda si se intreaba: “E moral? Da. E realizabil?Da. Raneste pe cineva? Nu. (Desi asta e relativ). Atunci s-o facem!”

E un steag pe care iti place sa-l  fluturi prin fata oamenilor? O editie de lux a unei carti de succes? Vrei sa demonstrezi mereu ceva? Habar n-am. Nu sunt nici primul nici ultimul nebun. Nu sunt deosebita si totusi sunt. Sunt si zile pe care le las sa treaca pur si simplu: a cocheta cu patul, a ma piti sub patura mi se pare mult mai seducator decat a ma arunca in cap. Mi-au spus ca sunt omul extremelor: de acord! Din pacate nu pot sa iau lopatica si sa-mi nivelez dunele de personalitate, asa ca incerc sa ma descurc cu ceea ce am si cu ceea ce sunt.

Daca as infiinta o (alta) agentie de surpize, probabil ca as avea succes. Dar, vezi tu, energia mea se rezuma la a face lucruri pentru oameni (uneori pentru mine) pur si simplu, mai putin la a gasi o metoda prin care sa storc bani din ideile pe care le am. Traiesc de cele mai multe ori haotic, fara busola, ca un capitan beat de vas care a plecat sa cutreiere marile doar de dragul aventurii. Nu sunt suficient de organizata si de…practica pentru a da un sens material, social, nebuniei mele. Mi se rupe. Pur si simplu vreau sa traiesc, sa primesc flori cu tepi sau fara, sa beau cani de cafea ca sa-mi fortez mintea si imaginatia sa explodeze, sa sochez, sa ma imping singura in gol si apoi sa-mi dechid singura parasuta. Ma vreti altfel? Sorry! Cred ca e prea tarziu sa ma schimb si, la naiba, cine spune ca sunt…gresita?

